Klachtenprocedure

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u  niet tevreden bent over onze dienstverlening. In dat geval horen wij dat graag zodat we samen tot een oplossing kunnen komen en onze service kunnen verbeteren. 

U kunt uw klacht via onderstaand formulier indienen.

Wat gebeurt er met uw klacht? 

  • U ontvangt een bevestiging van uw klacht 
  • Wij onderzoeken uw klacht, en indien nodig nemen wij contact met u op voor aanvullende informatie
  • U ontvangt binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie
Contact formulier klachtenprocedure
Naam
Privacy verklaring klachtenformulier
De persoonsgegevens die u via dit formulier verstrekt, worden alleen gebruikt om uw klacht te registreren, te behandelen en indien nodig met u te communiceren over de afhandeling. Uw gegevens worden niet gedeeld met derden en worden na afronding van de klacht maximaal 3 maanden bewaard.

Dé hotspot voor vakmensen met hart voor geo-software